• AKO VAM TREBA
    OPTIMIZACIJA SAJTA (SEO)?
    Pogledajte našu prezentaciju i javite nam se.
    Kreni sada!
  • ŽELITE BOLJE
    POZICIONIRANJE VAŠEG WEB SAJTA?
    Pogledajte našu prezenntaciju i javite nam se.
    Kreni sada!

Naše usluge su brze povoljne kvalitetne na opšte zadovoljstvo naših klijenata.

Za SEO možemo dalje reći da je to način na koji možemo prilagoditi sadržaj stranica prilikom izrade neke veb prezentacije. Takođe, treba izvršiti prilagođavanje unutrašnje i spoljašnje strukture linkova, kako bi botovima pretraživača bile dostupnije i lakše za dalje indeksiranje. Botovi pretraživača se koriste da pregledaju mnoštvo internet strana u veoma kratkom vremenu i da ih kategorišu. Veb stranica je indeksirana od strane pretraživača, Google, Yahoo, Bing ili neki drugi, kada je pregledana i kada joj je dodeljena odgovarajuća pozicija u rezultatima pretrage.


Analiza
Reorganizacija
Primena
Optimizacija

ŽAŠTO JE POTREBNA SEO OPTIMIZACIJA SAJTA?

SEO optimalizacija web sajta za pretraživače (engl. Search engine optimization) je proces unapređenja kvaliteta i količine saobraćaja od pretraživača ka WEB sajtu preko prirodnih (organskih ili algoritamskih) rezultata pretrage. Tipično, što je sajt bolje rangiran (npr. u pretragama izlazi među prvima na spisku), više će saobraćaja biti preusmereno sa pretraživača na njega. SEO može da učini različite vrste pretraga, uključujući pretragu slika, lokalne pretrage i drugo.

Kao internet marketing strategija, SEO razmatra način funkcionisanja pretraživača kao i pojam koji ljudi pretražuju. Optimalizovanje WEB sajta prvenstveno obuhvata menjanje sadržaja i HTML kodiranje koje ĆE dovesti do poboljšanja njegovog rangiranja vezano za specifične ključne reči, i da ukloni prepreke prilikom indeksiranja sadržaja WEB sajta od strane pretraživača.

Šta je SEO

Za SEO možemo dalje reći da je to način na koji možemo prilagoditi sadržaj stranica prilikom izrade neke WEB prezentacije. Takođe, treba izvršiti prilagođavanje unutrašnje i spoljašnje strukture linkova, kako bi botovima pretraživača bile dostupnije i lakše za dalje indeksiranje. Botovi pretraživača se koriste da pregledaju mnoštvo internet strana u veoma kratkom vremenu i da ih kategorišu. Veb stranica je indeksirana od strane pretraživača, Google, Yahoo, Bing ili neki drugi, kada je pregledana i kada joj je dodeljena odgovarajuća pozicija u rezultatima pretrage.

Umetnost i nauka razumevanja kako funkcioniše internet pretraživač predstavljaju srž razumevanja procesa optimalizacije, zbog toga što SEO često nudi bolja rešenja od ostalih formi internet marketinga.

Aktivnosti vezane za SEO možemo podeliti u dve osnovne kategorije: onpage i offpage optimalizaciju.

Šta podrazumeva SEO?

Onpage SEO podrazumeva:

  • poređenje ključnih reči u odnosu na konkurenciju i njihovu dalju analizu u vidu detaljnih izveštaja,
  • optimalizaciju meta tagova (title, description),
  • sređivanje tagova u sadržaju (alt, title, naslovi linkova),
  • optimalizaciju naslova i podnaslova (H1-H6),
  • kreiranje datoteke robots.txt,
  • kreiranje, registracija i obnova sitemap.xml,
  • popravljanje unutrašnje strukture linkova,
  • analizu dupliranog sadržaja,
  • kreiranje „404” stranice i „301” redirect po potrebi,
  • korišćenje Strong, italic i blackqoute tagova u tekstu,
  • izlazni linkovi ka kvalitetnim sajtovima kakav je i Wikipedia,
  • interni linkovi ka bitnoj stranici sa ključnom reči,
  • dodati video, infografic u tekst kako bi bio zanimljiviji,
  • poboljšati vreme učitavanja stranice ispod 3 sekunde,
  • responsive dizajn sajta,
  • dugmici za šerovanje društvenih mreža: facebook, twiter, youtube, instagram itd.

Offpage SEO je vezana za građenje imidža i reputacije na internet nebu, veoma raznovrsnog i kompletnog link profila, odnosno za proces optimalizacije sajta van njegovih stranica i bez diranja koda.

Tako da možemo reći da content marketing tekstovi imaju za posledicu izgradnju poverenja kod čitalaca a to posle rezultuje povećanjem prodaje proizvoda o kome se pisalo. Iz ove potrebe proisteklo je vrlo trazeno zanimanje copy writer. Oni imaju zadatak da pišu kvalitetne tekstove koji imaju edukativni, zabavljački ili informativni karakter. Iz tih tekstova koji se objavljuju na različitim portalima, po mogućstvu srodne tematike, ako dobijete link iz teksta to se zove kvalitetan link building.

Ključna reč iz teksta treba da vodi ka vašoj stranici sajta na koju se odnosi. Potrebno je da ovi tekstovi budu objavljeni na različitim portalima koji imaju dobar DA (domain authority). Ukoliko ste uspeli da objavite tekst na portali koji ima visok DA i da zainteresujete njihove posetioce, da im date kvalitetan odgovor na njihove probleme, tekst može vrlo lako da postane viralan, tj. da se brzo raširi društvenim mrežama. To je najbolji put za građenje Brendinga i podizanja reputacije vašeg sajta.

Izvor: Vikipedia

O nama

Naši ljudi su obučeni da svaki problem blagovremeno otkriju i da isti otklone u što kraćem roku. Pošto imamo velikog znanja i iskustva u stanju smo da svaki problem rešimo na brz i efikasan način.


Kontaktirajte nas na
(062) 66-11-04