26.8 C
Belgrade

Važnost društvenih mreža u modernom poslovanju

Preporuka

Zamislite da provedete samo šest sati nedeljno kako biste povećali vidljivost vaše kompanije i prodaju svojih proizvoda. Tako je! Oko 90% preduzetnika je navelo da su društvene mreže jedna od glavnih komponenti u promovisanju njihovog brenda.

Svaka marketinška strategija sada uključuje značajno vreme utrošeno na zakazivanje postova pomoću raznih planera. Pošto su prednosti korišćenja društvenih mreža zaista ogromne, svako ko ne koristi ovaj jeftini marketinški alat može biti u velikom gubitku.

Jasno je da je marketing na društvenim mrežama bitan deo marketinškog uspeha i mnoge kompanije prepoznaju potencijal raznih platformi za rast poslovanja. Ali, s druge strane, neke firme nisu sigurne koje metode da koriste ili da li su one korisne. Hajde da vidimo zašto su društvene mreže važne u poslovanju vaše kompanije.

Brža, lakša komunikacija

Korisnici mogu kontaktirati predstavnika korisničke službe brže i lakše zahvaljujući društvenim medijima. Preduzeća takođe mogu da prime, pregledaju i odgovore na pritužbe klijenata u najkraćem vremenskom roku.

U zavisnosti od branše i pritužbe, izazova svakako ima, ali uspostavljanje komunikacije je sada brže nego ikada ranije. Čak šta vise, nema potrebe da podignete telefon, samo je dovoljno da pošaljete poruku preko društvene mreže.

Ovaj tip komunikacije postaje sve efikasniji jer klijenti i brendovi koriste društvene mreže da bi ostali u kontaktu sa ljudima koji su bitni za njihov posao. Kupci sada mogu da pruže povratne informacije u realnom vremenu putem recenzija i ćaskanja, a to je nešto što su firme dugo vremena pokušavala da postignu.

Društvene mreže su odlične za promovisanje sadržaja

Brendovi koji dele relevantan sadržaj sa svojom publikom će uvek imati bolju poziciju od brendova koji zapostavljaju sadržaj ili jednostavno nemaju cilj. Prikažite vaš brend u najboljem svetlu, razmislite šta ga čini jedinstvenim, šta pokreće vaš brend i kako vođenje društvenih mreža vam pomaže da postignete određene ciljeve.

Dižu reputaciju

Održavanje i prevazilaženje očekivanja koje ste zadali sebi se ne dešava preko noći i treba da shvatite da je ovo dug proces. Naravno, promovisanje i deljenje sjajnog sadržaja je jedan od načina na koji brend može da privuče nove klijente, kao i da održi lojalnost postojećih.

Sasvim je sigurno da će vaša firma imati i neka loša iskustva, bilo da je to vaša krivica ili ne.To je sastavni deo života. Ideja je da se ta „loša“ iskustva u velikoj meri smanje, da vremenom učite na svojim greškama i da na njima profitirate, a društvene mreže su idealno mesto za to. Kompanije koje ovo shvate na vreme će uvek biti ispred konkurencije.

Komunikacija je pojednostavljena i može biti ili formalna ili neformalna, u zavisnosti od situacije. Kupci samo žele da se prema njima postupa pošteno i pravično, a društvene mreže nam daju jednostavan način da to postignemo.

Generišu potencijalne klijente direktno i indirektno

Većina marketinških stručnjaka i vlasnika manjih i većih preduzeća zna da su društvene mreže odličan alat koji omogućava ljudima da upoznaju i razumeju brend. One takođe mogu biti odličan pokretač za privlačenje potencijalnih klijenata, direktno ili indirektno.

Iako je ovo dosta očigledno, često se njihov značaj se zanemaruje. Kako su društvene mreže evoluirale tokom godina, postale su moćan alat za privlačenje potencijalnih klijenata, pri čemu većina platformi jasno poziva klijente na akciju, reklamirajući određen brend uz pomoć plaćenih objava.

Povećavaju vidljivost

S obzirom da smo napomenuli nekoliko bitnih prednosti društvenih mreža, važno je razumeti kako one utiču i na SEO. Agencija za digitalni marketing vam može pomoći u vezi SEO.

Prema nekim istraživanjima, Gugl ne favorizuje lajkove na društvenim mrežama, deljenja i komentare  i oni nisu direktni signali za rangiranje – ali postoji korelacija između aktivnosti/popularnosti društvenih mreža i toga kako/zašto ih rangiraju pretraživači.

Povećavaju posećenost vašeg veb-sajta

Društvene mreže imaju za cilj da dopru do različite publike na ljubazan, koristan i zabavan način. One vas upućuju one potencijalne klijente sa kojima možda nikada niste imali priliku da stupite u kontakt i zaintrigiraju ih da baš oni isprobaju vaše proizvode ili testiraju vaše usluge.

Pomažu vam da pratite svoju konkurenciju

Društvene mreže nam takođe omogućavaju da budemo u toku da ne samo sa marketinškim trendovima i taktikama, već i da vidimo šta naša konkurencija radi.

Ako se fokusiramo, možemo mnogo naučiti od konkurencije. Krajnji cilj je da kupac razume naš pristup i zavisi od nas, a ne da ide kod konkurencije. Naši konkurenti imaju za cilj da rade iste stvari kao i mi (uspostavljaju i štite reputaciju brenda i na kraju prodaju svoje proizvode/usluge), samo je bitni da mi budemo uvek jedan korak ispred njih.

Posetite nas

- Advertisement -spot_img