-1.7 C
Belgrade

Koliko Košta Zamena Šoferšajbne?

Preporuka

Ako imate oštećeno vetrobransko staklo, onda se pitate koliko će koštati njegova zamena. Odgovor na ovo pitanje zavisi od brojnih faktora, među kojima je i dobavljač auto stakla kojeg odaberete za popravku ili zamenu.

Zamena vetrobranskog stakla je posebno dobila na značaju primenom novog zakona prema kome ne možete da registrujete vaš automobil čak i ako vam je šoferka minimalno oštećena.

U ovom članku ćemo pogledati neke troškove zamene vetrobranskog stakla i pokušati da uporedimo različite kompanije, kako biste doneli najbolju odluku. Preporučujemo da kontaktirate više kompanija za zamenu šoferšajbne da biste pronašli najbolju ponudu za popravku ili zamenu.

Kada treba da zamenite vetrobransko staklo?

Čim primetite oštećenje vetrobranskog stakla, trebalo bi da popravite ili zamenite staklo. Opšte pravilo kada su u pitanju pukotine na staklu vozila je sledeće: ako je šteta manja od kovanice jednog dinara, može se popraviti. Međutim, imajte u vidu da neka oštećenja vetrobranskog stakla slične veličine zahtevaju zamenu vetrobranskog stakla.

Polupano vetrobransko staklo

U svakom slučaju oštećeno staklo treba zameniti ili popraviti što je pre moguće. Male pukotine mogu vremenom da se „rascvetaju“ i postanu velike, što može biti opasnost za vas i vaše putnike jer je vetrobransko staklo važna bezbednosna karakteristika. Vetrobran pomaže vozilu da održi svoju strukturu, tako da ako se vaš automobil prevrne u nesreći, defektno vetrobransko staklo može dovesti do urušavanja krova zajedno sa razbijenim staklom.

Trebalo bi da zakažete sastanak sa majtorom da bi blagovremeno popravio svako oštećeno ili napuklo staklo. Većina kompanija nudi mogučnost izlaska na teren i mobilne usluge gde će tehničar doći na vašu kućnu adresu. Pre nego što izaberete dobavljača, najbolje je da uporedite nekoliko ponuda za zamenu vetrobranskog stakla da biste bili sigurni da plaćate pravu cenu za tu uslugu.

Šta utiče na cenu zamene vetrobranskog stakla?

Troškovi zamene vetrobranskog stakla variraju od automobila do automobila i od dobavljača do dobavljača. Neki faktori koji utiču na cenu uključuju:

  • Marka, model i godina vašeg vozila
  • Posebne karakteristike vetrobranskog stakla kao što su senzori za kišu
  • Kvalitet vaših brisača
  • Vrsta oštećenja
  • Tip stakla koji se koristi za zamenu vetrobranskog stakla
  • Da li želite originalnu opremu ili ne

Da li možete sami da zamenite šoferšajbnu?

Ako pokušavate da uštedite novac, možda ćete biti u iskušenju da eksperimentišete sa kompletom kućnog lepka; međutim, ovo nije preporučljivo. Komplet kućnog lepka može zvučati sjajno, ali ako se nepravilno primeni, može dovesti do curenja i prouzrokovati dodatne popravke, što će vas dugoročno koštati više novca. Takođe postoji nekoliko različitih vrsta lepkova i svaki od njih ima svoje uslove korišćenja i zahtevaju neko vreme pre nego što budete bezbedni da ponovo vozite svoj automobil.

Zamena vetrobranskog stakla

Naravno, loša ugradnja od strane nepouzdane radionice može dovesti do odvajanja šoferke ako ikada doživite saobraćajnu nesreću. Da biste izbegli dalje neprijatnosti, izaberite renomiranu kompaniju koja ima sertifikovane tehničare spremne da vam pomognu oko zamene stakla za automobile.

A sad je vreme da se malo bavimo troškovima i uporednom analizom.

Broj šasije određuje cenu

Ukoliko je došlo do pucanja šoferke, najbolje je da kontaktirate servis i da im izdiktirate broj šasije i pitate kolika je cena za vaš konkretno automobil. Često i sami vlasnici imaju problema da prepoznaju karakteristike svog vetrobrnaskog stakla, što može dovesti do pogrešnih informacija.

Na primer, na šoferki novijih Audi automobila možete da prate brzinu. Stoga je potreban broj šasije kako bi se utvrdila tačna cena vertobranskog stakla.

Sa druge strane, vozači često dođu u iskušenje da na auto koji ima bogatiju opremu stave jeftiniji vetrobran, koji za razliku od originala nema na primer senzore ili nije prolagođen tom tipu automobila. Potrudite se da nabavite vetrobran kakav je predviđen fabričkim specifikacijama, na prvom mestu zbog bezbednosti, a onda i zbog funkcionalnosti.

Ukoliko vetrobran menjate u servisu, onda imajte u vidu da će mnogi profesionalci strogo poštovati pravila ugradnje, počev od materijala koji koriste, do lepka i montaže. U većini slučajeva, cena montrianja ne prelati 50 evra i ista je za sve modele automobila.

Nova ili polovna šoferšajbna?

Mnogi vozači veruju da ako kupu original zaštićeniji su nego da kupuju polovno vetrobransko staklo, skinuto na primer sa havarisanog automobila. U principu, ovo razmišljanje nije pogrešno. Međutim, vi i sa ugrađenim polovnim staklom dobijate garanciju od ovlašćenog servisa.

Ne treba robovati predrasudama jer to što staklo na sebi ima logo, ne znači da nudi bolji kvalitet. Imajte u vidu da vetrobran nema rok trajanja i bez obzira da li instalirali polovno ili novo staklo trajaće dok ga ne havarišete.

Montaza nove sofersajbne

Da li morate da skidate registracionu nalepnicu?

Ne morate! U servisu vam bez problema mogu skinuti nalepnicu i zalepiti je na novi vetrobran. Dakle, po ovom pitanju, vlasnik neće imati dodatnih troškova. Naravno, ovo se podrazumeva da nalepnica nije bila na mestu gde je oštećeno staklo i da sama nije pretrpela oštećenje.

Za koje modele je teško pronaći stakla?

Uglavnom se radi o Japanskim markama automobila i vozilima koja su namenjena za američko tržište. Često, jedan isti auto koristi različita stakla za američko i evropsko tržište.

Takođe, treba imati u vidu da neki modeli automobila imaju najskuplja vetrobranska stakla, kao na promer Mercedes-Benz S klase i konkurentne limuzine. Naravno, ne treba da zaboravimo SUV-ove, kabriolete i kupe automobile, koji zahtevaju luksuznu opremu i po cenama ne zaostaju za pomenutom limuzinom.

Međutim, u nekim slučajevima nema pravila. Na primer, šoferka za Toyotu iz 80-ih godina može da bude skuplja nego za noviji Citroen C4. Starijih Toyota nema mnogo kod nas, zbog toga je teško doći do opreme, pa se retko kome od dobavljača isplati da drži opremu na lageru.

Kako zaštititi šoferku od pucanja?

Klonite se kamiona. Veliki kamioni imaju veće gume, što znači da ako vozite iza njih ili blizu njih na putu, onda postoje velike šanse da kamenje leti i udari prednje staklo vašeg automobila. Uvek je bolje izbegavati vožnju iza kamiona ili biti bilo gde u njihovoj blizini.

Ako se nađete u blizini kamiona, možete da promenite traku ili pokušate da ga obiđete. Ako to nije moguće i nađete se zaglavljeni dok putujete iza njih, vodite računa da držite bezbednu udaljenost i vozite manjom brzinom.

Posetite nas

- Advertisement -spot_img