22.9 C
Belgrade

Šta je digitalno oglašavanje i zašto vam je potrebno?

Preporuka

Mnogim preduzećima danas, izazov predstavlja kako da razviju strategiju digitalnog marketinga. Digitalni i mobilni kanali su vitalni za sticanje i zadržavanje kupaca. Digitalni marketing je važan jer povezuje preduzeće sa klijentima kada su online i efikasan je u svim industrijama.

Da bi bili primećeni od strane potencijalnih klijenata, svakom preduzeću je potrebno digitalno oglašavanje. Oglašavanjem se podrazumevaju sve vaše reklamne aktivnosti poput Facebook oglasa, LinkedIn sponzorisanih postova, Instagram sponzorisanih objava i još mnoge druge.

Plaćeni oblik marketinga je namenjen za promovisanje ponuda vašeg preduzeća putem plaćenog sadržaja, ali oglašavanje može u velikoj meri uključiti aktivnosti kao što su kreiranje novih kampanja za sezonske kolekcije, prikupljanje informacija i podataka o potencijalnim klijentima i klijentima i pronalaženje gde da postavite svoje oglase. Zbog toga je neophodno da razumete prednosti digitalnog oglašavanja, koje uključuju sledeće:

oglašavanje

Privlačenje kupaca

Pravu publiku ćete da steknete tako što ćete im približiti vašu ponudu. Današnje novo i poboljšano ciljanje može pomoći oglašivačima da znaju kada je potrošač na tržištu za određeni proizvod pre nego što potrošač sam sazna. Više informacija vašim kupcima o proizvodu će im pomoći da donesu odluku o kupovini.

Obaveštavanje kupaca o postojanju vašeg brenda

Ukoliko ste novi na tržištu, potrebno je da se predstavite publici kako bi oni imali priliku da vas bolje upoznaju. Podsećanje kupaca na vaše proizvode i poslovanje ključno je za dugoročni opstanak vašeg preduzeća. Bez obzira da li imate kozmetički biznis koji dugo radi ili uspešan luksuzni brend, važno je osigurati da vaš klijent bude u toku. Ovo važi čak i ako ne možete da im prodate proizvod ili uslugu odmah u datom trenutku. Potrošače treba redovno podsećati da vaš brend postoji kako bi, ako i kada budu u poziciji da kupuju od vas, bili pripremljeni i spremni za tu kupovinu.

Podsticanje ljudi da kupe proizvod putem oglasa

Kreiranje efikasne reklamne kampanje može biti nezgodno, bez obzira na medij oglašavanja koji koristite. Ukoliko niste sigurni koje korake treba da preduzmete da biste imali uspešno reklamiranje na internetu, posao kreiranja kampanje može umesto vas da uradi i agencija za digitalni marketing. Jedna od prednosti korišćenja internet marketinga je da je lako pratiti i prilagoditi kampanju u realnom vremenu. Ciklus kreiranja oglasa, povratnih informacija od potrošača i modifikacije sadržaja je mnogo kraći za internet kampanje nego u tradicionalnim marketinškim kanalima. Vaši potencijalni kupci, ljudi koji vide vaš oglas mogu u samo jednom kliku da obave kupovinu ukoliko su zainteresovani za vaš proizvod. 

Oglašavanje održava imidž brenda jakim

Kvalitet vašeg proizvoda nije uvek razlog broj jedan zašto bi potrošač mogao da obavi kupovinu. Naravno, važno je, ali u mnogim slučajevima je zapravo imidž vašeg brenda taj koji će podstaći kupce da ostanu, vrše ponovne kupovine i kažu svojim prijateljima i porodici. Dobra marketing strategija će vas izdvojiti od konkurencijei omogućava potrošačima da donesu lakšu i bržu odluku o kupovini, što je jednako povećanom profitu za vaš brend. Prepoznatljivom brendu sa pozitivnim imidžom lakše se veruje i daje poverenje vašim kupcima.

Motivisanje postojećih kupaca da ponovo izvrše kupovinu

Jedan od najefikasnijih načina da osvojite kupca nakon prve kupovine je da ih ponovo targetujete. Podsetite svoje klijente da kupe vaše proizvode; putem email-a, društvenih medija, kao i oglašavanja na mreži za pretragu. Pratite nedovršene kupovine i podsetite svoje kupce da završe započetu kupovinu. Korišćenje popusta vam uvek može pomoći da povećate ponovljene kupovine. Možda ćete se brinuti da ćete umanjiti svoj profit tako što ćete sniziti cene svojih proizvoda, ali uz odgovarajuću strategiju, popusti mogu zapravo povećati vaš prihod. Takođe se mogu primeniti ekskluzivni popusti za kupce registrovane kao članove, ili možete prilagoditi popuste na osnovu bodova kupaca ili potrošnje.

Oglasavanje na drustvenim mrezama

Pre početka planiranja marketing strategije potrebno je da isplanirate koliki budžet ćete izdvojiti za internet oglašavanje. Danas postoji mnogo načina za oglašavanje, a za neka od njih nisu potrebne velike investicije, što će značiti onima koji žele da izdvoje manje finansijskih sredstava za marketing. Za rezultate kampanje potrebno je da kampanja bude dobro isplanirana i da se targetuje ciljana grupa.

Ulaganje u oglašavanje je korak koji možete da preduzmete nezavisno od faze u kome se vaše preduzeće nalazi. Ovom investicijom možete kao rezultatat da očekujete povećane prihode kao i veću prepoznatljivost vašeg brenda.

Posetite nas

- Advertisement -spot_img